jaaao.

Jag är så jävla seg på att uppdatera, speciellt på helgerna. Tänkte berätta om min helg i söndagskväll, men då hade jag visst nått viktigare för mig (big brother?).. Såå tar o berättar om helgen o veckan nu, bättre sent än aldrig som det så fint heter :)

Fredagen vet ni ju, jag lekte med Semlis och sen med Tobbe. 
Lördag: Blev det tacos, spel och sånt hos Robert med grabbgänget (jaaa jag tycker det låter grymt coolt 8)). Söndag: Åkte jag hem till mamma, vette tusan vad jag gjorde egentligen, rotade runt, städade, lagade mat, lekte med ungarna.
Måndag: Skola och så var jag jävligt hurtbulle! Gym, core och bodypump. Fysikprovet gick bra också förresten, sköööönt!
Tisdag: Skola, körlektion, handlade, pluggade lite. Ut o sprang var ajg med, men usch vad jobbigt det var! Tycker verkligen inte om att springa själv, tiden går så jävla sakta..

Och så idag då, var i skolan, solade, vart på loppis. Fanns seriöst ingenting idag?! köpte ett glasögonfodral för en femma bara, rätt värt. Var och åt Jullans mat på Bergmästargården. Gymmet en sväng.
Så bra, då var jag ikapp med uppdateringen!

Big brother nu, Älskar Sara och Martin idag! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0