1 förlust, 12 vinster och absolut inga pengar.

Matchen gick ju sådäääär asså. Förlust och 4 utvisningsminuter för mig = jag får äran att tvätta lagställen..

Så idag blir det tvätt o sånt där annat fix, vill handla också men är verkligen pank, lite panik när det dessutom låg 3 räkningar i brevlådan :/ Hur ska jag ha råd att köpa julklappar egentligen?!
...kanske genom att sluta köpa julklappar till mig själv hela tiden.

Men nu ska jag spela wordfeuuuud, har en svit på mer än 12 vinster :D

förresten hur tusan gör man en god smoothie? Gjorde en imorse, hävde i mjölk, yoghurt och massa bär men det blev inte alls gott. Eller fan det kanske var för jag hade kvarg istället för yoghurt?! aja,


Kommentarer
Postat av: gabriella,

jag brukar använda turkisk ypghurt, bär och lite flor- och vaniljsocker :)

2011-11-21 @ 15:25:39
URL: http://gabriellaawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0