18e oktober

Hade tenta idag, den gick tokdåligt. men det visste jag ju om redan innan jag skrev den. Så åkte ner på stan och ´tröstshoppade lite efteråt. Typ en tischa och ett gäng pocketar och nått mer, men allt var rea/erbjudanden + att jag hade rabatt och kassörskan slog fel så det blev jättebilligt och bra.

När jag kom hem tänkte jag storstäda så jag har pluggro resten av veckan, för nästa tenta ska jag fanimej klara. Har 6 (okej typ 5 nu) hela dagar på mig att plugga sönder, så borde verkligen gå,
Men började som vanligt med att fixa nått att äta o ch läsa några sidor i nån bok (har börjat med Sagan om ringen) och somnade såklart. Vet inte vad det är med mig, bara sover och sover och sover. Måste hålla mig borta från sängen!

Men nu ska jag göra nått bra nån timme innan det är dags för innebandyträning, yihoo! Tränade för övrigt 5ggr föra veckan, ganska duktigt av mig som gått och blivit helt stört lat..

F.ö hittade massa grejer på Åhlens som jag vill ha också, fyller på önskelistan med detta:

fyller på önkselistan lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0