Update.

Ska precis gå och sova. Idag slutade jag skolan klockan 7 så har inte hunnit gjort mycket mer än lagat mat och kollat tv sen dess.

Hade en riktigt bra helg förresten! Först finsittning här i Linköping tills klockan 2 då mamma kom och hämtade mig :) Kom hem vid halv 6, sov några timmar sen blev det kolla in marken, först en sväng med mamma o Selma sen med Therese och Lollo. På kvällen blev det fest hos Magnus sen stan. Åkte hem sent på söndag, så på måndagen var jag helt död men nu börjar jag kommi ikapp igen. Men antar jag kommer hamna efter imorn igen för då är det fest, igen. Kalas med Johnossi.

tog förövrigt emot en del att åka hem igår, kändes väldigt skönt att vara hemma och träffa familjen och de närmsta vännerna. Mest saknar jag min lilla Semlis! :)


senaste inköpen: snabba cash, buried, monsters, brothers, hämnden, the illusionist, i spit on your grave, doomsday, Hierro, the imaginarinum och doctor parnassus.

Inköp under marken: 11 filmer och en fiffig kniv/potatis-skalare/-skivare. Sen var pengarna slutt. Har ungefär 150 spänn att leva på fram till 25e september nu, känns lovande.. Oj oj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0