Uppdatering.

ojoj, vad dåligt uppdaterat det var här då! Lite roligt att det ändå är ett gäng som är in o kikar varje dag, hihi.

anywho
(på JD vis) kan ju uppdatera lite om vad som hänt senaste tiden:

Fredag: skola sen fix och mys hemma. Handla, tvätta, städa (litegrann iallafall), och mysa framför tvn.

Lördag: Åkte till Ikanohuset och brände lite pengar med Felicia. Blev även mat där, kinabuffis. och mössor, strumpbyxor, mascara, bh, örhängen, baslinne, fjädergrej, matlådor, bestickslådor, orkidé, väckarklocka, finglas, kaffeoboy-muggar, vitlökspress och säkert nått mer.

Tänkte sen mysa ner mig i sängen med bok och lite gottis men tvärslockande och sov till typ halv 8. Kom på då att jag nog ville ut. Velade hur länge som helst men halv 10 satt jag hos Anna och förkrökade. Sen blev det flamman. Helt okidoki :)

Söndag: Vaknar, mår sådär..helt okej men sliten och pizza-sugen, precis så jag brukar må dagen efter. Men under dagen blir det bara värre o värre.. Försökte skölja bort det dåliga i duschen, la mig där o vialde en stund men det hjälpte fan inte alls. Slutade med en spya innan sovdags. haha var länge sen jag var så bakis kan jag säga...

Måndag: Inget speciellt, bara var lat. hade inget speciellt i skolan så var hemma.

Tisdag: Skola, låååång dag. Kom hem typ 18. Drog iväg på innebandyträning, äntligen! (Var dock nära att inte hitta hallen, velade runt ett bra tag men tillsist blev det rätt, tack vare Nathali :p) Var galet skönt att träna igen. Skönt lag också, man kände sig verkligen välkommen liksom. Så blir nog en säsong där, tar dock emot väldigtväldigt mycket att dom bara har 1 (!) träning i veckan. Jag har ju vant mig vid 4 gånger i veckan + 1 eller 2 matcher.. jaja.

Onsdag: Skola till 3. Går verkligen inte bra för mig. Intresset ligger verkligen på noll.. Efter skolan blev det åka och leta efter en annan hall för träningsmatch. Kuligt! :)) kom hem för en timme sen, och nu är jag ren och mätt så nu blir det sängen!

Imorgon: Sovmorgon! Men ska försöka komma upp i tid och äntligen handla mat! och betala räkningar . . .

Krypa ner i sängen, med min Pottis. 3e boken just nu, måste skaffa resten ;o (som har hamnat i sopen efter att blivit totalt sönderlästa) bild från --> http://rodeo.net/tattologist/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0