Bucketlist!

x Bli mamma
x Bli mormor/farmor
x Bli gammelmormor/-farmor
x Ha en miljon på banken
x Driva eget företag/affär/café/gym
x Förlova mig
x Gifta mig
x Bungeejump
x Välta en ko (fast har hört de kan dö av det?!)
x Lösa en rubikskub
x Skriva minst 1,8 på hp
x Tatuera mig
x Läsa bibeln
x Ha minst 1000 bloggläsare
x Spå mig
x Snickra ihop något själv, typ ett bord.
x Vinna ett pris för något bra jag gjort
x Rädda någons liv
x Skapa och bo i mitt drömhem (krav: stor veranda, hallonbuskar, pool/egen strand, trädgårdsland, rosenbuskar, stora vackra fönster, öppen spis osv)
x Lära mig dricka öl
x Lära mig dricka vin
x Lära mig dricka kaffe
x Äta en chokladkaka på "fel" ledd
x Ta en springnota på fin resturang
x Ha en komplett samling Disney-klassiker
x Ha en egen bil
x Strula med en kändis
x Testa någon drog, asså typ hash eller så
x Cykla på en tandemcykel
x Ha sex i en karusell
x Ha sex på ett tak under stjärnorna
x Springa ett marathon
x Kasta pil på en karta och resa dit den träffar
x Ordna en överraskningsfest för någon
x Ta ett viktigt beslut genom att singla slant
x Lära mig göra en slipsknut sen hjälpa min man, precis som på film...
x Äta sushi
x Röka cigarr
x Spela Golf
x Spela Tennis
x Testa Surfa
x Bestiga ett berg
x Paddla kanot
x Bada i ett vattenfall
x Ha picknick eller tälta i en rondell
x Slänga ut en tv från ett fönster
x Ta bilder tillsammans med någon i en fotoautomat
x Åka motorcykel
x Flyga i första klass
x Bli befodrad
x Ha ett riktigt tequilarace
x Donera blod
x Spendera en natt i ett hemsökt hus
x Klara en armhävning på en hand
x Ta mer än min egen vikt i bänkpress 
x Ha magrutor
x ..och det berömda mellanrummet mellan låren.
x Bli såpass nöjd med mig själv att jag kan välja kläder efter hur de ser ut och inte hur de ser ut på mig.
x Avfyra att vapen
x Skaffa en Harry Potter-relaterad tatuering
x Se alla filmer på IMDb's top 250-lista
x Få ett antagningsbrev från Hogwarts.....
x Vinna en "storvinst", (minst 10k)
x Bli tagen upp på scen under en konsert
x Bada i en fontän 
x Ha sex på jobbet
x Gå på en blinddate
x Äta Ben & Jerrys (haha vet är sämst som inte gjort det än..)
x Ha bubbelgumsrosa hår
x Lära mig minst en låt på något instrument (piano eller gitarr tänkte jag)
x Vara någons brudtärna
x Drive-in bio
x Åka helikopter
x  Lära mig gå i högklackat
x Lära mig vissla (haha!)
x Bygga en igloo och sova i den
x Åka Limousine
x Bygga en maffig träkoja
x Skicka en flaskpost
x Besöka ett koncentrationsläger
x Se världens sju underverk
x RESA överhuvudtaget (är sjukt dålig på sånt där med resmål men några har jag klurat ut..)
 - Paris
 - Moskva
 - Island
 - London
 - Gotland
 - USA
 - Egypten
 - Fiji
 - Venedig
x Ta reda på vad som verkligen händer när man dör...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0