Nyårslista.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade till en ny stad, fixade körkortet, debuterade på systemet (& behövde inte visa leg :() m.m

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Yes, 3/5.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inga vänner men en jäkla massa andra.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5.Vilka länder besökte du?
Höh, inget.

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Massor! Mest motivation och en fast punkt i livet. Kärlek.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Dagen kökortet blev mitt, dagen jag flyttade till Linkan, München hoben och dagen jag blev hel igen.

8. Vad var din största framgång 2011?
Körkortet, lätt. Trodde jag aldrig..

9. Största misstaget?
Alla jävla cp-fyllor. Samt ge mig in på att plugga när jag visste att motivationen var noll, fast antar jag lärt mig massor på det med, så egentligen inget misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Fysiskt har jag vart frisk som en nötkärna, förutom att musklerna mer eller mindre tvinat bort..

11. Bästa köpet?
Ett par ljusstakar i klarglas jag hittade på Erikshjälpen för 12kr styck.

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Filmer..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Det tror jag nog, inget speciellt som dyker upp i tankarna dock.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Newkid, Veronica Maggio och Den svenska björnstammen.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mer ledsen. Rent psykiskt har det nog varit det sämsta året någonsin.

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Pluggat och tränat. TAGIT TAG I SAKER.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Nojjat för saker utan att göra nått åt det och käkat mindre skit, typ inte slängt ihop kladdkakesmet sent på kvällarna...

18. Hur tillbringade du julen?
Först hos Sebastian med hans familj sedan hos min moster med familjen.

19. Blev du kär i år? 
Kärare. kär har jag nog varit hela tiden..

20. Favoritprogram på TV?
Har bara haft 1,2,4 o 6an så har blivit mycket Scrubs, Halv 8 hos mig och Idol.

21. Bästa boken du läste i år?
Vet faktiskt inte om jag läst nått nytt iår?! Har mest läst gammalt, men Harry Potter är ju det bästa varje år.

22. Årets bästa film?
Requiem for a dream!

23. Största musikaliska upptäckten? 
Sum 41 - With me (GG, Chuck o Blair i taxin! <3)
The london ensamble - Winter (Requiem for a dream)
Counting Crows - Colorblind

24. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej 

25. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Minns faktiskt inte riktigt vad jag fick, men säkert saker jag önskade mig.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Bara massa dyra grejer, ny mobil osv.

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Var i skolan.. Samt åt chokladkaka med Nathali :)

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Kärlek, vilja och motivation.

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Har fan inte haft nån stil, har bara känt mig tjock och ful = strumpbyxor,stor tröja/klänning, tygskor.

30. Vad fick dig att må bra? 
Sms från Selma, telefonsamtal från Therese, innebandyträningar.

31. Vem saknade du?
Selma. Sebastian. Resten av familjen.

32. De bästa nya människorna du träffade? 
Ett gäng från klassen, och tjejerna i innebandylaget.

33. Några nyårslöften?
Yes, som jag berättade om nyss. men; flytta från pappa, få tag på ett jobb, gå ner i vikt eller ja snarare få tillbaks lite muskler o droppa massa fett. Komma på vad jag vill och få in rutiner i livet.

34. Vad ser du mest fram emot under 2012?
Få en nystart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0