Jooooobb!

Sitter i sängen med datorn i knät och funderar på om jag ska sova eller inte.. Kom hem från ett nattpass så jobbet för nån timme sen. Asså, älskar att jobba natt?! Så jävla soft. Första timmarna är det rätt mycket kunder och blir en del spring eftersom vi bara kör med nattlucka, men sen kan man gå runt och fixa och dona för sig själv, så skönt. Har vart så sjukt duktig inatt med, putsat och fixat massor, tiden bara flög förbi. Önskar jag fick jobba såhär jämt.. 
 
Jo just ja, jagfyller ju år idag med. Grattis till mig! Dock kommer det väl inte kännas som någon födelsedag riktigt,menmen. Tar igen det i helgen. På fredag åker jag hemåt. Blir Karlstad fre-lör, utgång på lördag sen hem till familjen på söndag. Längtar.
 
 

Kommentarer
Postat av: mammi

Grattis igen snuttan, ses på söndag! <3

Svar: Taaack! Det gör vi, längtar :)<3
Lisa Larsson

2012-10-31 @ 12:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0