Eftermiddagslur.

Ops råkade somna på soffan, flera timmar... Men antar det är okej med tanke på att jag somnade vid 4 inatt och gick upp  7.. Anyhow, skönt vare! Pratade med mamma precis innan och kände mig lite förstörd. Vet verkligen inte vad jag ska göra av mig just nu.. Meeeen har iallafall fått  lite jobb nu! 7-16 imorn och 7-15 på tors & fre. Bra det, har ju bara jobbat 3 dagar hittills i september ;o Fast lite stressad blir jag,måste ju typ snart gå o lägga mig......
 
Försökte även ringa till en innebandytränare nyss men fick inget svar. Men ändå heja mig, lite tummen ur där. Men nu ska jag pallra mig iväg till gymmet, även om jag helst skulle vilja lägga mig o sova igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0