"Stora höstenkäten"

1. Känner du dig spirande lycklig nu när hösten är här?
Njaa asså, växlar mellan aspepp och deprimerad. Men hösten är ju mys överlag.
 
2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
Eh. Träningskläder hoppas jag! 
 
3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?
Hmm hade precis flyttat till Linköping för att börja plugga. Tror nollningen precis höll på att avslutas och det riktiga plugget börja. Hade ångest för det mesta och satt hemma alldeles för mycket och pluggade alldeles för lite.
 
4. Vad gör du om dagarna egentligen? 
Jadu, det kan man fråga sig. Men ja, har ju mestadels jobbat senaste tiden. Annars blir det väl slösa bort alldeles för många timmar vid datorn eller tränar, myser o typ ser film om kvällarna. 
 
5. Vad ska du ha för frisyr?
Blir la det vanliga, brunt tråkigt halvlångt hår, oftast i nån ful knut eller svans. Rycker massor i blonderingsfingrarna men jag vill ju ha långt hår igen så det går ju inteee :(
 
6. Vad lyssnar du på för musik?
Bra skit! Men för deppigt och för mycket svenskt brukar jag få klagomål på.
 
7. Vad läser du?
Bara massa innehöllslösa tjejtidningar nu för tiden..
 
8. Ditt bästa skönhets tips inför hösten?
Till mig själv: sluta äta och träna med dig! Men annars är väl aspirinmasken det bästa tipset jag kan komma med.
 
9. Vem är din stilikon just nu? 
Asså har ingen sån, eller snarare massor, avundas varenda person som är smalare än mig..
 
10. Är du kär?
pass på den fan.
 
11. Hur många har du bokat i år?
bokat? 
 
12. Senast inkomna sms?
"Hos mig eller hos dig?"
 
13. Ångrar du något i år?
Ja. Tex att jag kastade en telefon i väggen och att jag tackade nej till praktiskplatsen som ekonomiassistent.. 
 
14. Vad var bäst med sommaren?
Att jag har jobbat massor; tjänat pengar och haft fullt upp och inte så mycket tid att tänka och vara ledsen på.
 
15. Vad var sämst med sommaren?
Har det ens varit sommar..?
 
16. Blev det som du tänkt dig?
Hahahahah åh nej! ödets ironi..
 
17. Vad önskar du dig?
Massor! Mer eller nytt jobb, ny lägenhet, nya vänner eller att jag hade närmre till de gamla,  men mest av allt önskar jag bort sisådär 10-15kg..
 
18. Senast sedda film?
Slötittade på Ensam hemma förut och började längte efter julen... 
 
19. senast köpa plagg?
Hmm, har ett nelly-paket på väg som jag har för mig innehåller bland annat ett par skor jag inte kommer kunna gå i :))
 
20. Hur ser du på framtiden? 
Den kommer bli bäst bara jag kommer på vad i helvete jag vill göra av den nångång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0