.

Sov ångest-länge idag. Sen bara latade jag mig, pallrade mig tillsist iväg till gymmet. Och det gjorde fan dagen värd. 2 riktigt effektiva timmar blev det. Eller ja tänkte bränna massa fett men fick skavsår av nya skorna så fick bli styrka istället. Kände att jag verkligen pressade mig mycket mer än vanligt så var riktigt nöjd. Så himla skönt att vara heeeelt själv i gymmet också. 
 
Sen hade inte dagen så mycket mer att bjuda på, kollade mello med lillsyrran och sådär. Har lite ångest för jag åt massa kex och lite glass.. Att det ska vara så jävla svårt o låta bli :( 
 
Vann förresten matchen igår! Men det gick så fruktansvärt dåligt för mig så gick inte att glädjas riktigt. :/
 
Både bra och dåliga grejer alltså, men känner den dåliga känslan tagit över igen, och vet varför.. 

Kommentarer
Postat av: David Westergren

Bara att köra! Ju mer du tränar desto bättre kommer det att gå :)

2013-02-11 @ 20:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0