Happyface.

Lite grinig för att det inte går att lägga in blogglägg bakåt i tiden längre, jag hinner ju inte med o blogga ordentligt när jag vill, skriver massa inlägg på en gång och låtsas att jag skrivit för flera dagar sen. Därav det senaste inläggen, hade fler på G men det får väl vara då.
 
Måste egentligen sova nu men är så himla glad och uppe i varv.. Och asså, det är fan sällan jag är glad nu för tiden. Allt är ju så jävla svårt.. Men iallafall, tänkte bara passa på o lista lite bra grejor som hänt:
 
+ Har fått lön, en fet en. Och kommer få en till den 25e mihii :)
+ Har ÄNTLIGEN ett bakomatkort igen. Har varit helt jävla handikappad i evigheter..
+ Jag har tränat varje dag den här veckan (hehe har ju bara gått 3 än så länge, men ändå)
+ Det går bra och jag känner mig duktig på jobbet (fast egentligen vill jag ju inte ens jobba där, men ändå)
+ Har börjat tagit tag i lite saker, sökt några jobb, sökt lägenheter, lagt upp lite annonser osv (Har dock tusen grejer kvar att göra, men ändå)
 
Japp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0