Lite duktig ändå.

Tänkte vänta med att skriva detta inlägg... Men kan iallafall säga att jag varit gaaanska duktig idag. (jo just ja, hade en släng av magsjukan igår så inget jobb idag, så nivet varför jag är hemma o lallar). Har fixat till CVt, pratat med af, sökt 2 jobb, tagit rätt på tvätt, plockat ihop på rummet. Ja det var nog det, tänkte egentligen färga håret och GÅ till ica också, innan jag skrev detta så jag kunde känna mig riktigt duktig och liksom klar för dagen. men. jag blev trött. och väntar på varmvatten (ständigt jävla problem hos pappa).
 
Men aja det jag ville ha sagt är att jag iallafall är lite bra. Veckans "utmaning" däremot går helt jävla åt helvete, menmen. 
 
Haha fast när jag läste igenom det här nu så lät det fan som jag inte gjort nått alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0