cp-lisa.

igår vad jag helt mongo. bröt ihop helt här hemma bara låg o grina. blev iallafall lite uppiggad av en pw med hulabula. men sen på väg hem till mamma brast det igen. så resten av dagen ville jag bara spendera under täcket i mitt gamla flickrum, men det fick jag minsann inte för mamma! nej plugga skulle jag göra. mobilen tog hon för mig också den jäveln. men det var bra ändå. äntligen klar med psykologin som skulle vart inne i november, tog bara nån timme när jag väl kom igång. så, tack mamma.

sen kan väl tilläggas att kvällen bara blev mer cp, eller ja inte som jag tänkt mig åtminstone. vet inte om det var bra eller dåligt. men om det skulle bli bra skulle jag vara mer än nöjd, men jag har mina tvivel. med all rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0