tisdag.

tror jag klarade av den där färgningen rätt bra faktiskt, ingen större skillnad men inte heller någon jätttetydlig utväxt. klipptid imorn också, börjar bli lite smått nervös. har egentligen bestämt mig för hur det ska bli, men man vet aldrig. har ju liksom vant mig vid mitt långa så det känns som ett jäkla stort steg o klippa av typ hälften. men hoppas på att jag inte backar ur och att det blir bra.

annars då'? sitter på samhällen nu. ska skriva ett arbete om nått fattigt land och hur de ska kunna ta sig ur detta. inte jättekul. menmen. efter lektionen blir det innabandyprofil, hört ryktas att vi ska till kalhyttan för konditionsträning. jobbigt värre! ska på fotbollsträning ikväll med, i persberg. haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0