Fredag trettonde augusti.

Äntligen! den här dagen har jag verkligen väntat på! sköpnyckeln, brickan och skorna är inlämnade och lönen sitter på kontot. Nu är det tio dagars sommarlov som gäller! :)

Kvällen har spenderats med Magnus och Emil, gin rummy(y). Slutade väl ungefär som det brukade, Magnus förlorade och Emil vann.. men bra nära var jag faktiskt.. (a). Innan dom kom så blev det en sväng till affären och lite städning här hemma, kan ju inte se ut som en svinstia när det kommer folk.. Pappa var även här och fixade min säng, vilket verkligen var på tiden! Sedan nån gång i oktober-november förra året har den vart sne, var några fyllon som var lite för oförsiktiga i den, och nu är det inte riktigt som det låter :) iallafall i nästan ett år har jag sovit i en sne säng, men nu jävlar är den som den ska, min älsklingssäng! :D

Men nu är jag trött och ska nog göra ett besök i min säng, som känns som ny nu, rak o nybäddad, kan inte bli bättre:D eller jo med scrubs o lite choklad. natti! :)

Så här avslutar jag kvällen: scrubs och marabou digestiva i nybäddad säng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0