Gööööööött!

Åhhhhhh vinst! Kom precis hem från matchen mot Sjöstad, vinst med 4-3, gud vad gööööööööött! Spelade knappt men är tusen gånger nöjdare med den här matchen än den igår. Så nu är jag glad :)



Vet, min blogg är tråkigast i Sverige just nu, men har haft fullt upp ett tag. Nu med. Försov mig imorse så hann inte skriva då, sprang runt som en tok och letade efter matchtröjan! :o Och nu har jag bråttom igen, ska alldeles strax åka till mamma. Det ska julstädas i huset och förberedas lite för julshoppningen på tisdag. Hem till stan en sväng imorn för träning (och solning hoppas jag!) sen till mamma igen och Karlstad för julhandling på tisdag :) Måste köpa julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0