Lördagkväll.

Sov helt cp inatt, sängen är cp och drömmarna med. Tankarna är inte mycket bättre dom heller. Lite scrubs gjorde det iallafall liiiite bättre.

Blev iväg till hallen och kolla match med Isabelle förut. vårt herrlag mot serieledarna Linköping, med Jihde i spetsen, som förövrigt inte visade sig förrän i 2:a perioden av någon anledning. Stan tog iallafall en sjuk ledning med 3-0. Men sen blev det inte så mycket mer. 9-5 förlust blev det tillsist (tror jag?).

Precis som jag trodde och var rädd för får jag inte träffa min älskade idag heller. Är både ledsen och besviken och inte alls förstående som jag borde vara. Jag är nog ingen bra flickvän.
Isabelle räddade iallafall kvällen från att bli helt misslyckad, blir tacos, melodifestival o gin rummy med henne, Magnus och Emil sen:)

..fastän du förstör mig helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0