Lugn jävla fredagkväll..

Igår tyckte jag det skulle bli jätteskönt med en lugn mysig helg, men nu när alla andra ska ut på massa kul så känns det inte ett dugg kul med en lugn helg. Vill med ut! men nu sitter jag här o ska vara barnvakt.. ;/ jaja, bara  o gilla läget, blir film o deg/salld med Selman ska även passa på o städa o fixa här hemma samt färga håret (y).

Kom förövrigt just hem från träningen, coopertest (eller hur fan stavas det egentligen..?) gick väl över förväntan men fortfarande dåligt. förbättring sen sist åtminstone trots att jag är sjuk och levt som en alkis senaste veckorna.. Undra vad jag hållt på med förut egentligen? Styrketesten gick desto bättre iallafall :) Tur man inte är kass på allt.. x) pepp på o ta tag i trännigen nu iallafall, var bra nära jag drog trean innan jag cyklade hem, men så hurtig kan man ju inte vara ;o

Kommentarer
Postat av: Nicolasbeatrice

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-11-18 @ 19:52:05
URL: http://nicolasbeatrice.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0