stackars pappa ;(

hmm. finns en risk att pappa blir arg på mig ändå. råkade bli en beställning från hm trots allt. Jävla Issa som beställt en skitfin klänning, så jag också var tvungen att ha en ;o en leopardmönstrad hade jag tänkt mig, men bara för det var jag så skulle den inte komma in på lager förrens i juli, juli liksom! ;s så det fick bli en rosa istället.. tur det var billigt iallafall :)

Kvällen har spenderats hemma hos mig med Issa o Magnus. Jag o Issa har fetat oss som vanligt, godis och pizza. pizzan var inte planerad dock men vad ska man göra om man blir bjuden ? ;o spelat gin rummy också. & Magnus vann, Issa kom sist ;o. som sagt hennes storhetstid är över nu ;)

men börjar bli sletet nu så blir nog sängen snart, ska försöka komma iväg till gymmet imorn också ;o. & lutar för övrigt mot utgång imorn. eller jag har nog bestämt mig, frågan är bara om det blir med Issa eller någon annan. måste fixa mer dricka också ;o. men det ordnar sig allt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0