läget .

Trots den något sena gårdagen iform av kortspel och filmtittande. Flickan från ovan som verkade vara grym dock kan jag inte riktigt säga att den var det eftersom jag mest sov. Så fan den blir det o kolla på ordentligt någon dag, för som sagt den verkade grym! Jo det jag skulle komma til lvar att jag kom upp tidigt ändå så tidmessigt ligger jag rätt bra till;  har städat en del o byggt ihop mina hyllor, det var inte alls så krångligt som det verkade först, gick dretfort faktsikt:) Khar även hunnit med att sola :)

Men nu ska jag ta mig en skål gröt o fundera på om kvällen ska bli lugn eller inte..
faaast fick just ett sms av Malin: "Jag är lite sugen Lisa.." så NÄE, ta det lugnt kan jag göra hela hösten sen! :D


Kommentarer
Postat av: Tarjeioline

I like your website alot...its lots of fun...

2011-02-15 @ 16:04:16
URL: http://tarjeioline.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0