Waste of time.

Idag harjag vart ledig. & tänkte jag verkligen skulle ta vara på tiden o göra massa vettigt men jag har mer eller mindre bott i sängen. Och nu gör jag nått så värdelöst som kollar min gamla bilddagboken x) står inte mycket intressant, men massa bra musik som jag glömt att jag lyssnade på har jag hittat iallafall. så nu har jag massa "nytt" igen! :D

Kristoffer Åström - All lovers hell
Blue foundation - Eyes on fire
Swedish Amatuers - Vad gör det om 100 år?
Pulp - Seconds
T.I/Justin Timberlake - Dead and gone
Marit Bergman - Forever doesn't live here anymore
Caesars - One good night
The Sugarplum fairy - The escapeologist

haha jäklar vad mycket bra det var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0