marken.

Ärligt jag orkar inte skriva o berätta om marken. Det var helt okej iallafall, inte superkul och inte tråkigt. Bajs att vi inte åkte massa karuseller o Harry potter-huset säger jag bara!  Var även lite bajs att jag tappade bort min väska med mobil, nycklar o allt. Men sen fick jag ju faktiskt tillbaks allt så ingen skada skedd! :D Fick en del handlat med; 6 filmer, nått armband, en nyckelring (nädvändig grej, men den var söt okeeej?) och en grymt cool tisha för 20 spänn, med Toy story på ! Justjaa, klippte mig lite spontant också, Ida klippte av mig typ en decimeter på förfesten med min grymma kökssax, men jag blev nöjd.. :p

haha nu berättade jag ju lite om marken ändå rååh. Bjuder på det. Nu är den slut iallafall, suger att all disk är kvar och att jag råkat fått med mig nån killes tröja hem och har lite småångest sådär,  Nyvecka iallafall och mitt nyttiga (försök till) liv har börjat. Och idag har jag vart riktigt duktig på den fronten. Inte ätit nått onyttigt alls, samt tränat innabandy, en sväng på gymmet och promenix. great. & förresten så tyckte jag träningen gick bra med, even better! men nu ska jag ta mig en dusch, lite mat och sen blri det sängen. Natti!

Slänger in lite bilder från markenhelgen med. blev inte så många men..

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0