Bra dag!

Började med en tur till frisören. Tackar Denise för att jag fick tid så fort, och för klippningen:) Så himla skönt o äntligen ha fått det fixat. Passade på att sola innan jag gick hem till pappa (hade låst in min nyckel. igen.).

Jag och Selma drog sedan till Karlstad. Första riktiga turen (längre än till ica*) i bilen. Gick hyffsat smärtfritt, förutom en felkörning och en parkering lite väl långt ifrån stan:p Väl där träffade vi Therese och fick en del inhandlat. :)) Och mat på ikea, såklart.

Resten av kvällen ska spenderas med packning. Nu ska allt det sista ner i kartonger, imorn flyttas det, PÅ RIKTIGT!




skjorta, linne, småplock + grejer på ikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0