Getting busy doin' nothing.

Sitter just nu och försöker ta reda på varför bokstavs- och sifferkombinationen A113 dyker upp i alla pixar-filmer. Lyckas jag ta reda på det och har lite flyt kan man vinna ett fett paket från pixar, med bl a alla deras filmer, hade inte suttit helt fel!

Annars har jag inte gjort mycket idag (heller). Haha, varit på stans alla mataffärer har jag iallafall hinnut med och fyllt på förråden. Hittade äntligen Cinema (filmtidning) också! Fattar inte varför den sak vara typ omöjlig att hitta, men jävla traktor- och jaktmagasin kan dom ta in hur många som helst?! knepigt.

Sen har jag hjälpt Jullan o fixat lite mat och så har jag plockat hallon, nam nam!

Men nu ska jag fortsätta leta, sen ta en promenix och sova.Tar en låt på det också så blev det här inlägget kanske inte helt slöseri med tid:


Skön som tusan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0