"Varför går det så trögt att galoppera för?"

Jaha, då var man visst vaken också. Fattar inte riktigt varför alla ska vara så pratsugna vid 4 om nätterna, när jag ligger och sover så gott? Menmen, nu är jag ju ändå vaken så kan ju vara trevlig och svara :p Passade även på att läsa Emils blogg (och alla andra jag måste uppdatera mig med efter två dagar med virus) och han gör det igen! Ett långt inlägg om olika sysselsättningar man inte bör aktivera sig med om är på ett visst sätt och så drar han till med denna:

Vara häst. När man är en snigel.

"Ååååhh, varför går det så trögt att galoppera för? Jävla skit"

Asså, så jävla braaaaa x)


Men nu ska jag nog kolla vidare på filmen jag somnade ifrån förut. Med andra ord somna om till den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0