pH 7

Den här dagen började jättedåligt, försov mig och fick ta den sena bussen till skolan. Den så att man måste stå och trängas hela vägen och sen nästan komma försent till föreläsning vilket innebär att man helt enkelt får sätta sig där man får plats bland massa random folk. Sånt blir man sur av. Blev inge bättre sen heller, tills jag kom hem. Pratade lite med Therse och trynade bort lite surighet i sängen. Så nu är jag neutral igen.

Tror förresten jag ska träna innebandy ikväll! Får dock inte tag på tränaren och känns lite dumt att bara dra dit utan att ha pratat med någon ;s meeen det får väl vara värt att det blir lite pinsamt om jag nu inte får tag på honom.

Men nu ska jag fixa käk, och diska antar jag. diskhon är verkligen full, vartenda litet bestick är nerdraget (förutom dom stora skedarna, dom gillar jag inte..). Men diska är och förblir det tråkigaste som finns.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0