Långhelg osv

Jag är vaken och Herr S ligger och sover. Det ser så himla mysigt ut. Varför har jag börjat vakna runt 6 och kan inte somna om?! Sjukt onödigt. Sitter iallafall och gör det jag gör mest, kollar runt på olika bloggar.. mest inredningsbloggar, blir inspirerad och vill göra massor/köpa massor till vårt hem! ge mig pengar.

Annars då? Hade en riktigt bra dag igår (om vi bortser från turen till Stadium..) Tränade 2 gånger, solade, blev serverad lax med skagen, kollade på film. Allmänt mys och bra dag.  Idag tror och hoppas jag att vi ska till Ikea och inhandla gardinstänger osv. Och ikväll eller imorn kommer Semlan och ska stanna hela veckan, gosis! :)



btw! Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0