Jomensåatt.

Har haft en katastrof vecka.. Bara jobbat massor. Och sovit. Och övrigtid har jag lagt på helt onödiga och jävligt dumma grejer :( 
 
Men iallafall igår tömde jag lägenheten,började packa på morgonen... Sen kom familjen och hjälpte till. Så nu har jag flyttat ut, dock dröjer det en vecka innanjag får komma hem jag med. Ska jobba hela nästa vecka så är tillfälligt inneboende hos en bekant. TACK. Men sen åker jag också hemåt. Och ska bli inneboende hos Therese istället. hih kommer va så mysigt! Vore dock ännu mysigare med egen lya, så har nån en iKarlstad o ge mig så tar jag tacksamt emot!
 
Haha så det kan gå med detdär jävla livet alltså.. 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0