Regler

Fick precis en jättesöt och BRA kommentar på bloggen från Issa. Hon tyckte jag skulle ta och rycka upp mig och gav mig ett gäng "regler":
 
1. Sök MINST ett jobb per dag. 
2. Har du inte redan ett CV så gör ett och har du ett redan så finslipa det. 
3. Skaffa en riktig hobby, något du brinner för. Börja läs på om fotografi eller ngt och börja ta kort med din kamera? 
4. Fyll på din bucket list med MINST en grej varje dag. 
5. Öpnna ett sparkonto och kom på ngt "stort" att medvetet spara till. Bil, desposition till lägenhet, ny dator, resa eller något liknande. 
6. Ägna 5 min om dagen till att bara läsa nyheterna, borde jag med göra. 
7. Lär dig 5 nya ord i tyska, eller repetera 5 gamla varje dag, Kommer vara sjukt kul den dagen du behöver använda det. 
8. Testa ngt nytt, va det är spelar ingen roll, gör ngt oväntat bara! Utmana dig själv. 
9. Skriv en lista med 10 bra saker om dig själv och sätt upp på väggen. 
10. Tänk varje gång som livet känns skit att du har vänner och familj som tycker du är underbar <3 
11. Sluta handla skit, de blir du inge lyckligare av. Spara och köp ngt du kommer vara riktigt nöj med istället. 
 
TACK. Ska faktiskt försöka hålla en del av reglerna, behöver jag!  5an är på g. 1,2 och 11 borde jag verkligen ta tag i. Haha 9an är seriöst svårast..
 
Aja, sitter i allafall och filar på CVt nu men usch vad svårt det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0