ångest 2.0

Har haft några helt awesome dagar med de bästa. Allt började med att Therese skulle komma och hälsa på mig i onsdags. Vid typ 12 ringer hon  när jag är på jobbet och säger typ att hennes katt måste akutopereras och hon inte vet när eller ens om hon kan komma. Haha blev seriöst jätteledsen då.. men sen typ 5 minuter senare när jag står och fixar mat åt nån kund kommer hon plötsligt in med champagne i näven och Nattan och Lollo i släptåg. Skriker suprise och chockar hela butiken. SÅ HIMLA SÖTA. Spenderar sen två supermysiga dagar med dessa tre i västerås; shoppar, käkar massa gott, ser film, myser och har det bara allmänt bra.
 
På fredagen drar vi hem mot Filipstad för oxhälja. Blev fest i två dagar, en urfuckad fylla på fredagen där jag inte ens minns hur jag kom hem och en lugn fylla på lördagen. Även bakfyllan från helvetet på lördagen, trodde jag skulle dö, sov/spydde vartannat fram till 3-4 då jag äntligen pallrade mig upp.. 
 
Aja, träffade även familjen, mös massor med Semlis, min gosunge! <3 och massa annat... 
 
I söndags tog jag bussen hem till verkligheten. Jobbade en sväng igår och nu är vardagen igång igen. om jag ens har någon sådan, sommarschemat på jobbet är slut, så har ett pass på fredag sen vet jag inget mer?! börjar bli rädd för hur jag ska klara mig.. Men mest rädd blevjag när jag ställde  mig på vågen, har gått upp vartenda kilo jag gått ner de senaste månaderna. Jag dör. Vill typ ta livet av mig nu. Men det törs jag ju inte så attteeeee. Men tänkte dra iväg och handla nyttig "mat" nu, sola lite och på vägen hem kika in gymmet jag tänkt börja träna på. 
 
aja så var det med det tyyyyp. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0