Min först mil!

Såg att Nattan börjat blogga igen, så tänkte lite att jag ska väl inte vara sämre jag så ska fan ta tag i den här bloggen igen, och kanske skriva nått kul och inte bara gnälla av mig lite ibland. För så mycket suger faktiskt inte livet, även om det vissa stunder känns rätt värdelöst. 
 
Men iallafall just nu är jag fett nöjd med mig själv! Har drygat och skjutit upp dagens träning hur länge som helst.. men gavmig till sist ut på en löprunda. Och idag gick det så sjukt lätt, tänkte ta 3-4km sådär, sen tänkte jag att jag kan ju lika gärnaköra lite längre,slutade med en mil! Min livs första mil?! Jag som inte trodde jag kunde springa långt..? Fett nöjd iallafall, särskilt eftersom mitt nyårslöfte var att klara 8km.  Var även på gymmet igår för första gången på ungefär hundra år. Fan vad jag saknat det ändå.. Så nu är jag på G igen iallafall, nu ska de där kilona bort!
 
Som ni märker är jag lite fixerad av träning och allt sånt just nu, förstår egentligen inte varför det tar upp så stor plats i mitt huvud, men det gör det. När jag hade gått ner några kilo kändes livet hur grymt som helst, och när jag gick upp kändes det värdelöst.. Och så vill jag inte känna juuuuu!
 
Aja, ska iallafall duscha och dra till A nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0