Helgen

Haft en rätt bra helg ändå!
 
Fredag: Jobb, direkt efter for jag, Julia och Selma till Karlstad. Skulle till Ikea och Bergvik, gick sådär... Sjukt att man inte hittar fast man varit dit tusen gånger. Aja blev lite felkörningar och lite random butiker på väg till bergvik och sen en snabbsväng där. Fick iallafall med mig lite bra grejor hem, bla några rmband från Gina för 15kr stycket och en superfin klänning (som jag nog måste banta lite för att inte spräcka..) för 129kr på en rätt så tatter affär..  Älskar att fynda!! Sen resten av fredagen hade jag och Selma supermys med gottis och tv-tittande.
 
Lördag: MATCH hemma med u-laget. Blev en vinst med 5-1(?) Oerhört skönt! Nästan ännu skönare att det gick helt okej, och var inga problem alls med att orka. Kunde ju dock gått mycketmycket bättre, men så ärdet ju typ jämt. Sen körde jag och Selma ett pass på gymmet följt av lördagsmys
 
Söndag: Sov alldeles för länge.. men sen fick jag en del vettigt gjort; tvättat, diskat och fixat i pappas kök, ett halvslappt pass på gymmet (men bättre än inget) och sen lagat massa mat så jag har några matlådor till veckan.
 
Jaa, ska alltså jobba nästa vecka också. Eftermiddag. Sjukt tråkigt med tanke på hur pepp jag är på att träna innebandy nu:/ menmen, cash.
 
Och ja, efter att jag börjat anävnda instagram så kommer typ alla bilder komma därifrån. kul va?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jimiini*

Vad heter du på Instagram? :)

Svar: lisaklarssooon heter jag :)
Lisa Larsson

2013-01-21 @ 13:08:40
URL: http://jannikylmaaho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0