Sammanfattning 2012

okej, känner äntligen att jag har lite ro att summera året. Har väl hänt ungefär tusen grejer men ändå ingenting.
 
Aja det började bra, hade mysigaste nyåret. Hade hyffsade rutiner, tränade som en tok under veckorna, asså fan 1-3gånger om dagen?! Sjukt duktig.. Och på helgerna träffade jag S. Började leta lägenhet i Västerås, flyttade i slutet av mars. Levde mysliv. Fick jobb på OKQ8 i början av maj och tackade nej till praktik som ekonomiassistent,vilket nog var dumt. Började krångla med S, tog slut typ i juni. Flyttade till en andrahands lya typ inne i stan, jobbade en jävla massa. Började träffa A. Sprang rätt mycket också. Bodde där till augusti då jag hade världens flyt och fick tag på en hyresrätt 10-15 min från stan, Nöjdaste tjejen! Här nånstans började jag dock bli cp, mådde jävligt dåligt, undvek folk.. spenderade alldeles för mycket tid med att grubbla och ogilla mig själv. Annars jobbade jag mest, träffade A rätt ofta men jag var krånglig.. Började fundera på vad jag skulle göra med livet. Blev negg när jag blev anställd på "fel" station. Började fundera på att flytta hem, saknade nått som jag nu har upptäckt inte fanns kvar. Flyttade hem i början av december. Ångrade mig. Jobbade hela decemberpå OLW, nolifer.  Jobbade nyår i Västerås, längtar tillbaka?! 
 
Började bra alltså, sen gick det åt helvete. Har mest jobbat och grubblat. Så var det med det, kom ingenvart, och vet nu mindre än någonsin.. 
 
Sen har det ju såklart hänt lite bra saker också, haft en hel del mysiga stunder med vänner; tex när Therese, Lollo och Nattan överraskade mig på jobbet, kärlek till er, bästa! <3 Var hem och kikade på Jullanas bal och student, fina syster! Jobbat massor och tjänat pengar, förmodligen utvecklats en del, vet lite mer vad jag vill på den fronten. Fick äntligen tummen ur och tatuerade mig. Sprang även min första mil (vilket jag aldrig skulle palla i nuläget, men ändå). Hade ju även många helt otroligt mysiga stunder med S, var värda allt. Och sen med A, utan honom hade jag nog dött. Så tack till alla er, och familjen som fått offra sig och flytta mina grejer fram å tillbaka ungefär tusen gånger, och fler lär det bli.. 
 
Avslutar svamligaste inlägget med bilder från året.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0