Skärpning

Började veckan på sämsta tänkbara vis. Såjävladum. Men nu är det fan dags o ta tag i det där med hälsa osv. Att knappt äta mat och istället leva på godsaker samt träna typ noll blir man inte speciellt smal av och verkligen inte snygg och glad heller.
 
Senaste tiden har jag mest legat hemma (hos pappa) och gnällt över att jag vill ha en egen lägenhet.."Då jävlar ska jag ta tag i allt" Men faktum är ju att det fakiskt r att laga mat i någon annans kök också.. Och det hindrar mig knappast från att träna och göra andra vettiga grejer heller.
 
Så för att kicka igång lite har jag några utmaningar till mig själv. Denna vecka ska jag:
 
+ Gå till och från jobbet varje dag.
+ Köra minst 5 gympass
+ Äta någon form av mat minst 5 dagar
+ Inte äta chips på jobbet.
+ Ingen h...
 
japp,börjar så. 
 
Tänkte slänga in lite fitspobilder här men kör fan en bild på mig: ett halvår sen.
Bra period; lw nådd och sprang flera gånger i veckan, Var glad och mådde bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0